Untuk Hidup yang Lebih Sihat dan Berkualiti

Kulit buku lali yang gelap dan kasar semakin cerah dan lembut.

Ahad lepas masa borak dengan Ibu saja tanya, ok tak makan Sacha Inchi? Ibu kata ok. Kulit di bahagian buku lali yang gelap dan kasar pun dah makin elok.

Haa… betul kan. Bila amalkan makan Sacha Inchi, insyaallah kondisi kulit akan bertambah baik. Siapa-siapa yang tak ada masalah kulit pun insyaallah bertambah-tambah lah cantiknya kulit.

Kulit di bahagian jari kaki saya pun semakin elok. Ada beberapa jari kaki saya bila dah kering tu sampai kat pelipat (pelipat jugak ke panggilnya? haha) bahagian atas tu… kalau tersilap langkah sampai merekah n terkoyak. Sakitt uiii… Alhamdulillah lepas amalkan makan Sacha Inchi setiap hari, tak pernah berlaku lagi.

Jadi jika anda ada masalah yang lebih kurang sama… jom, cuba amalkan makan Sacha Inchi Oil. Bagi setengah orang ini bukan masalah besar. Tapi tetaplah mengganggu emosi dan yakin diri kan.

 

Nak cuba?

Hubungi Saya.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *